O edukacji subiektywnie

Szkoła przygotowuje dzieci do życia w świecie, który nie istnieje. Autor: Albert Camus

4 urodziny bloga!

Urodziny-dziecka-4

Kto by pomyślał, że czas tak szybko leci!

Dziś mój blog kończy 4 lata.

Powstał on głównie z mojej potrzeby porządkowania informacji zdobywanych na studiach i dzielenia się z innymi studentami, tym co może komuś się przydać. Pierwsze krótkie posty, są moimi notatkami na różne tematy, poruszane na moich studiach oraz dotyczące pracy z dziećmi. Pierwszą myślą było zbieranie tego co może przyda się gdzieś jeszcze. Zawsze łatwiej znaleźć coś tu niż w stercie papieru. Wystarczy tag lub „szukaj”.

Pierwsze posty to głównie konspekty jako, że  wówczas były u mnie na czasie np. Zdrowe odżywianie czy Parts of my body.

Wrzucałam co ciekawsze notatki ze studiów pedagogicznych. Znalazła się kompletna notka z biografii, a raczej na temat zainteresowań pedagogicznych  Klementyny Hoffmanowej z Tańskich.  Z psychologii rozwojowej udało mi się uporządkować notkę o osiągnięciach rozwojowych człowieka, a z przedmiotu moich studiów o nazwie patologie społeczne, na którym mówiliśmy o wielu problemach rodzin uporządkowałam notatki o chorobie sierocej.

Nie zabrakło akcentów muzycznych i filmowych.

Ponieważ lubię angielskie piosenki bożonarodzeniowe, które niebawem znów będą na czasie, wrzuciłam Frosty the s+nowman z tekstem.

Przez te cztery lata blog się zmieniał. Zamieszczałam moje prace rękodzielne np. serduszka  i gwiazda .

Ostatnio prowadzę pamiętnik o edukacji domowej, wrzucam więcej postów na temat edukacji jako takiej.

Można też tu znaleźć książki, które mnie bardziej zainteresowały. Wrzucam te, które są warte polecenia.

Te 4 lata zmieniły mój punkt widzenia na wiele spraw. Moje dziecko wyrosło i oboje dojrzeliśmy do pewnych spraw.

4 lata to bardzo dużo, a Wy towarzyszyliście nam w naszej dotychczasowej drodze.

dziękuję Wam

big round red and yellow cake isolated on white background

Dodaj komentarz

Information

This entry was posted on 4 grudnia 2014 by in aktualności.
Follow O edukacji subiektywnie on WordPress.com
Pisanie artykułów i teksty SEO na zamówienie
FreeWebstore
zBLOGowani.pl

Blog Stats

  • 52 163 hits

POLECAM KSIĄŻKI

Z CIENIA. POWIEŚĆ O ŻOŁNIERZACH WYKLĘTYCH

BEZ RĄK, BEZ NÓG, BEZ OGRANICZEŃ!