O edukacji subiektywnie

Szkoła przygotowuje dzieci do życia w świecie, który nie istnieje. Autor: Albert Camus

mama zarabia w wolnym czasie…

…czyli mój pomysł na kompromis między zarabianiem i wychowywaniem i uczeniem w edukacji domowej.

Postanowiłam podzielić się z Wami swoim pomysłem na zarabianie przez internet.

Na razie się rozkręcam, bo ta zajawka  wpadła mi do głowy dość niedawno. Odkąd uczę w domu syna, trudno pogodzić tę działalność z etatem, więc zaczęłam myśleć o pracy zdalnej przez internet, którą mogłabym wykonywać wtedy, gdy sobie wygospodaruję  czas. Zwykle ten swój czas mam w nocy, po naszych dziennych przygodach i babysittingu, który mam na ok 2-3h wieczorem.

Ostatnio więc znalazłam stronę, dzięki której można trochę zarobić pisząc artykuły na blogu. Własnym lub czasem gościnnie na innym. Na stronie ReachBlogger można nawiązać kontakt z firmą, której działalność jest związana z interesującym nas tematem. Dzięki temu  przy okazji pisania jakichś artykułów można w nich zamieszczać linki do ich stron. To się nazywa artykuł inspirowany. Korzyść jest taka, że ja mam temat, na który może bym nie wpadła, a ta firma ma link do swojej strony zamieszczony na moim blogu.

Polecam  to co jest godne zainteresowania. To co  było chwalone przez znajome mi mamy lub my sami z Młodym spróbowaliśmy i okazało się dobre, ciekawe i warte polecenia innym. Także to co wydaje mi się, że jest świetnym pomysłem.

Oprócz możliwości zarobku można też poczytać na ReachBloggerze ich bloga, na którym są praktyczne i ciekawe informacje dla tych, którzy chcieliby zacząć pracować w domu.

Jestem tu krótko i wielkich wad tej strony nie widzę, może poza tym, że na razie jest niewiele zleceń.

Ale zawsze to parę groszy więcej w naszym domowym budżecie, który jest jednak okrojony o te godziny, których nie wykorzystuję zawodowo.

Jakby co polecam mamom,  które sobie chcą dorobić. Wystarczy mieć bloga.

Skomentuj

Follow O edukacji subiektywnie on WordPress.com
Pisanie artykułów i teksty SEO na zamówienie
FreeWebstore

POLECAM KSIĄŻKI

Z CIENIA. POWIEŚĆ O ŻOŁNIERZACH WYKLĘTYCH

BEZ RĄK, BEZ NÓG, BEZ OGRANICZEŃ!

