O edukacji subiektywnie

Szkoła przygotowuje dzieci do życia w świecie, który nie istnieje. Autor: Albert Camus

pracą dzieci też się bogacą

Dziś nie siedzieliśmy w książkach.

Nie, nie obijaliśmy się wcale!

Za to Mat całkowicie z własnej chęci zdjął uprane ubranie z suszarki, posegregował i poskładał.

Potem poszliśmy do ogrodu. W taką ładną słoneczną pogodę, choć trochę chłodno, trzeba popracować na dworze. Jak ma się ogród, to zawsze jest co w nim robić.

Ja grabiłam liście,a Mati usuwał trawę z miejsc, w których jej nie chcemy. Uporządkował i poprzycinał też gałęzie.

Praca w ogrodzie to naprawdę świetna sprawa. Ruch na świeżym powietrzu zagwarantowany,robimy coś pożytecznego. Uczymy się planować działanie. Ogród daje nam szybko satysfakcję z pracy, ponieważ efekty są od razu widoczne.

Obcowanie z naturą pomaga się wyciszyć, zrelaksować, obserwować zmiany jakie zachodzą w czasie danej pory roku. Obserwujemy życie ptaków i innych zwierząt. Dziś znaleźliśmy, niestety, martwą gąsienicę. Od razu zaczęła się dyskusja, co spowodowało jej śmierć. A więc i włączyło się myślenie nad przemijalnością wszystkiego.

A to to, co można znaleźć obcując z naturą:

Ładny grzybek, nieprawdaż? Musiałam mu zrobić fotkę, ale to nie z dziś.😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 24 Październik 2014 by in aktualności and tagged , .
Follow O edukacji subiektywnie on WordPress.com
Pisanie artykułów i teksty SEO na zamówienie
FreeWebstore

POLECAM KSIĄŻKI

Z CIENIA. POWIEŚĆ O ŻOŁNIERZACH WYKLĘTYCH

BEZ RĄK, BEZ NÓG, BEZ OGRANICZEŃ!

%d bloggers like this: