O edukacji subiektywnie

Szkoła przygotowuje dzieci do życia w świecie, który nie istnieje. Autor: Albert Camus

Dziura

Jak zwykle. Zszywałam ostatnio niezauważoną wcześniej dziurę w rajstopkach.

Skąd te dziury się biorą i jak powstają!  W każdym razie nigdy ich nie widać tak po prostu,  zawsze widzimy je w ostatnim momencie, kiedy śpieszymy się rano do pracy, do szkoły i na poczekaniu, w pośpiechu, igła z nitką wytańcowują  ścieg. Byle szybko i skutecznie.

Ostatnio właśnie mój kochany Odkrywca więc obserwował usilne starania zniknięcia dziury,  a w trakcie jej znikania zadał mi  pytanie, niby proste, ale kto zna na nie odpowiedź.

Jak to się dzieje, że dziury są okrągłe?

Cóż, nigdy się nad tym tematem nie zastanawiałam i nie znam odpowiedzi, a jedyna jaka mi przychodzi do głowy to „bo taka jest natura rzeczy”. Wątpię jednak by mojemu dziewięciolatka zadowoliła taka odpowiedź, zwłaszcza, że bywa on niezwykle dociekliwy. Drąży temat póki nie znajdzie odpowiedzi a w najczęstszym wypadku mnie  odbiera mowę.🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 23 Luty 2012 by in aktualności, myśli and tagged , , , .
Follow O edukacji subiektywnie on WordPress.com
Pisanie artykułów i teksty SEO na zamówienie
FreeWebstore

POLECAM KSIĄŻKI

Z CIENIA. POWIEŚĆ O ŻOŁNIERZACH WYKLĘTYCH

BEZ RĄK, BEZ NÓG, BEZ OGRANICZEŃ!

